close
I Still

Who are you now 妳現在如何?
Are you still the same or did you change somehow 妳還是那個妳嗎,還是已經變了
What do you do at this very moment when I think of you
在我想妳的這一刻妳在做什麼
And when I'm looking back 回想起以往
How we were young and stupid 我們年少無知的時光
Do you remember that 妳還記得嗎
No matter how I fight it 無論我如何抗拒
Can't deny it 無法否認
Just can't let you go 我不能失去妳

Chorus

I still need you 我仍然需要妳
I still care about you 我仍然在乎妳
Though everything's been said and done 雖然說了那些話作出那些事
I still feel you 我仍然感覺得到妳
Like I'm right beside you 就像正在妳身邊
But still no word from you 但妳仍然音訊全無

Now look at me 看著我
Instead of moving on I refuse to see 不要逕自走開,我拒絕接受
That I keep coming back 我一直回到這裡
Yeah I'm stuck in a moment 彷彿陷在一段
That wasn't meant to last 不會持續下去的時光裡
I've tried to fight it 我試著抗拒
Can't deny it 無法否認
You don't even know that... 妳並不了解...

Chorus

I wish I could find you just like you found me 但願我能找到妳就像妳曾找到我
Then I would never let you go 我再也不會讓妳走
Though everything's been said and done 雖然說了那些話作出那些事
I still feel you 我仍然感覺得到妳
Like I'm right here beside you 就像正在妳身邊
But still no word from you 但妳仍然音訊全無
arrow
arrow
    全站熱搜

    籃小豬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()